Januari, O6 - movienight or...

kvällen har spenderas hos patrik, är fortfarande här också.
vi kollade på ' julens tecken' eller nå liknande, ladda hem den
ni så får ni se vad det är, vi kollade dock bara 10 minuter sedan
blev det dags att stänga av, sedan väntade vi på att filmen
'the strangers' skulle bli klar och se den, vi såg cirka 30-45 min
på den, sedan tyckte vi att en skräckis inte var en bra idé så att
de kogänget vart en bra idé :D

I morn ska jag troligen väcka anna vid lunchtid och släpa
med henne ner på Ljusdal. jag ska först och främst kolla
på en ny dator, sedan ska jag på trafikskolan och se
om dem ahr nå platser den 13 jan.  kan ju hoppas för då får jag
gå med sebastian iallafall, ett känt ansikte :)

kuddkrig är vad som sker för tillfället.
hemfärd om en stund skulle jag tro (:
upd, när jag fått ordning på allt vilket
inte ska dröja allt för länge må jag hoppas:) , hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0