en vanlig vardagskväll

så igår på dagen cyklade jag och anna ner på byn, främst för att hon skulle köpa kattmat, sedan lämnade jag in mina engångskameror på framkallning också. lite smått nyfiken hur bilderna ser ut :b Sedan cyklade vi vidare och träffade robert på vägen. han skulle möta upp Jonas men bad honom komma till coop dit vi åkte. Sedan frågade dem om vi ville vara med på minigolf, och det ville vi såklart. Jag sög iallafall, Kom sist. Fick mer än 80 poäng på 18 banor. Då gör man det bra......

sedan cyklade vi hem igen, åt och gjorde oss kvällsfin och såklart ville jonas och robert spela minigolf i nore en gång också så vi fick väl göra det då. haha. skit konstiga banor , men fast än det kom jag två denna gång ;D sedan åkte vi hem till robert och spela kort, och jag vann på neger och president :O :O brukar alltid komma sist nu i spel och sådant, men jiho. sen tröttna vi, åkte och kollade på ralles husvagn och sedan skjutsade vi tillbaka dem till robert, så jag och anna gick en sväng på ljusdal vilket inte var igår dirket  :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0