morgonaktivitet

Har ni vaknat tidigt någon gång och undrat vad tusan ni göra vaken då? det hände mig idag och jag har lite sådär småtråkigt, så jag hittade en sådan här smålöjlig sak att göra nu på morgonkvisten. Lite allmänna frågor om allt och ingenting.

fullständiga namn? - Malin Alicia Hultin
vad har du på dig just nu? - min sovtröja.
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Först och främst, inte bli väckt.
vad tycker du mest om hos dig själv? - att jag har världens bästa vänner & familj
vad är du bra på? - att skälla på Anna =)
Vem älskar du mest på denna jorden? - familj & Anna hamnar väl högst upp=)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det är väl trevligt med sällskap, beror på situationen.

haft något seriöst förhållande förut? - Ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja det kan hända :)
har du varit riktigt kär i någon? - Ja.
finns det någon för dig just nu? - nejnej.

vem står dig närmast? - de må vara Anna.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - absolut
vem är coolast i din familj? - alla är såklart lika cool.
har ni några djur? - en, två katter.
vem har du mest gemensamt med? - Ehm, Anna


har du varit glad idag? - men hallå där, jag vaknade nyss.
har du varit ledsen idag? - absolut inte
vad ska du göra nu? - äta frukost, fixa till mig lite och tralla ner till anna och kolla tältet.
har du gjort något dåligt idag? - inte hunnit med det.
vad har du ätit idag? - nada än.
har du duschat idag? - nej.
är du trött nu? - lite smått.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0