godnatt och godmorgon

mitt tredje inlägg för dagen. eller på sätt och vis, första inlägget idag..
har oerhört tråkigt. har gjort om bloggen, denna gång vit. Vet inte varför
men svart känns så jäkla deprimerande..
fick nyss ett samtal av en väldigt onykter Anna. Hon berättade en hel
historia om hur mycket hon tyckte om mig och att vi gled ifrån varandra och hur
tråkigt det var..  det var nog spriten som talade tror jag hahahah.
och i allt kom hon fram till att jag absolut skulle ha den svarta kjolen och all jag
köpte idag för att det var så fint. jag småskratta under hela samtalet för det finns
ju inge roligare än fulla människor som babblar på om allt och ingenting.
men en komplimang är ju aldrig fel vare sig det är av en nykter eller onykter person :>

öhm. nu ska jag typ dö. för jag är ej trött och har megatråk.
så hejså världen för nu så syns vi i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0