ha det lika bra som jag...

dagen har varit hur bra som helst för min del.
jag tackar alla som har varit glad för min skull.
det är så trevligt med sådana människor runt om en.
så en bamsekram till alla er.
skjutsade hem Löw ikväll, eller till järvsö.
inte tackade jag nej. he he he he.
sedan blev det lite åkning och hälsade på gamla bekanta.
nu är jag hemma och ser inte fram emot morgondagen.
den börjar men engelska....

i morgon kommer sarah hem så jag och anna ska försöka
fixa bil, eftersom våran är lite upptagen just då, så vi kan
hämta henne på stationen, sedan ska hon färga håret på
anna och sedan blir det de vanliga tjattret. hej och hå.

gö inte någonting som inte jag skulle gjort, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0