en duktig malin, en glad malin

Känner att jag varit rätt duktig idag. När jag kom hem från skolan satte jag mig och skrev rent samhällsuppgiften som skulle vara inne innan vi gick på praktik (så halft duktig var ja där) Efter det satte jag och lyssnade igenom min låt noga, hade även skrivit ut texten så jag satte mig och skrev hur bilderna skulle se ut och vart jag skulle ha dem. Sedan skrev jag rent det på datorn. Och det tog faktiskt lite tid. Hoppas bara att idén håller. Att det inte blir för tjatigt. Ska höra med min lärare i morgon.

Känner också att jag måste börja fota. ( pojekarbetet)
måste måste  måste måste. .
hoppas även att den idén håller. kommer bli rikitigt arg annars.
min mamma vet vad jag pratar om. säkert min syster med.
håll tummarna att de kommer funka ! =)

Ralf sa även att han skulle beställa hem vit bakgrund bara för mig :)
jag fick tillochmed bestämma vilken sorts vit han skulle beställa.
Dock tror jag att han skulle beställt hem det i vilket fall som helst.
men han va ovanligt trevlig idag. tummen  upp för det.

ps. vi bara älskar spotify. vem kom på den bra idén?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0