tidsfördriv kallas det.

sammanfattning av sommaren 09.

- gjort något i sommar som du aldrig gjort förut?
Kan inte ens räkna upp allt.

- vilka länder besökte du?
Ehm, gbg är ju som ett helt annat land :o. Annars Danmark då.

- något du saknade sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010?
denna sommaren har varit bäst.

- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
16-21 juli

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte ett dugg heller.

- gjorde någon dig riktigt glad?
Absolut.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
oj. Det kan jag inte komma på.

- är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Åh, gladare, utan tvekan.

- hur tillbringade du din midsommarafton?
Jag hade fest :)

- blev du kär i sommar?
Nejnej.

- hur många förhållanden?
Inget.

- något du önskade och fick?
En jävligt bra resa till gbg.

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Troligen låg hemma halft bakis :)

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Vädret kanske.

- vad fick dig att må bra?
Ja, allt i princip. Att få träffa mamsen också.

- vem saknade du?
Jag har nog träffat dem flesta denna sommaren.

- de bästa nya människorna du träffade?
Alla jag träffade, iaf de som man umgås med :)

- sommarens bästa?
Såklart alla som gjort min sommar så bra som den blev detta år. Och alla fester har varit grymma och man får ju inte glömma alla resor och roadtrippar vi gjort. Grymt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0