usch vad med text det blev

Sofie och Henrik skulle egentligen sitta på flyget och snart ( eller snart och snart ) befinna sig i LA, i think. Istället är dom nu kvar i Ljusdal tack vare vulkanen som fick för sig att spy igår eller i förrgår.. int vet ja när han mådde dåligt. Tycker faktiskt synd om dom! Dom hade ju sett fram emot denna resa väldigt mycket. Tycker att alla kan hålla tummarna att flygen går på tisdag då dom har bokat om sin flygresa.

förövrigt har jag typ as jävla mycket superlim på mina händer. Så himla störande. Varför? jo för på fotolektionen håller vi på med nå stort arbete där man ska designa och hålla på och jag och Elin ska designa om ett par av mina pumps. Och idag satt jag och limmade på en massa nitar på skon med superlim som kunde gjort att ja inte kunde sära mina fingrar om ja skulle vilja det då, jag valde inte. Men jag har fortfarande en massa klumpar på fingertopparna och det är störande som fan hörreni!

Ikväll blir det lite solning för mig och Anna. YES!
undra vad alla andra ska göra ikväll... det är ju faktiskt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0