Dag 18 - Min favoritfödelsedag

för det första ska jag be om ursäkt för att jag är urusel på det här med dagarna. men å andra sidan tror  ja ingen bryr sig så mycket, men ni är värd en ursäkt :D

Så, favoritfödelsedag? åh hej och hå.
Jag och mitt "långtidsminne" är ju som sagt uruselt, men detta år när jag fyllde 19 år då, så blev det spontanfest med Anna och hennes svägerska Ramona. Var inte alls meningen att ja skulle festa eller någonting men då hade dom bestämt att dom skulle ut, för Ramona hade inte varit ute sen hon fött barn tror ja, och de va ju några år sådär. Så som sagt blev det spontanfest och jag tror jag aldrig dansat så mycket på krogen som ja gjorde då, vi dansade konstant i 2-3 timmar tror jag. Mina fötter var minst sagt död efter det.

kommer till och med hur vi mobbade annas fylledans. Hahha, men på ett snällt sätt.
och hur -när jag drog upp mina strumpbyxor- blev en dans. riktigt skoj kväll!

Bilder lånade från deras facebookar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0