första skoldagen.......

ja, det var skit tråkigt på krogen i Lördags. Jag hade mycket roligare hemma hos Sanne innan. Jag festade på redbull och ostkrokar medan alla andra satt där med sina drinkar haha. Anna och jag ledsnade redan runt ett men stannade till halv två iallafall. Då hämtade Berling och Martin oss och skjutsade mig till Emil. Spenderade hela dagen där igår vilket var mysigt :) Idag har det varit skola vilket suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger !! Jag hatar skolan, jag hatar den ännu mer nu än  vad jag gjorde innan lovet.

Jag och Anna har iallafall bestämt att vi ska skaffa Pacegym-kort. Inte illa för två folkskygga personer, haha. Lika bra att börja röra på fläsket igen kanske.

Lite bilder sen Lördags kommer här iallfall.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0