helg igen tack

stört. den här helgen har ju bara flygit i väg. I lördags åt jag hos anna. sedan kom sanne, lillman, simon och erik och spelade spel med oss. lite skoj vare faktiskt men jag sög rätt mycket. vid tolv åkte jag till Emil , somnade dock inte förrän tre för det kom en jättefull jesper och så. I går så åkte vi till emils pappa och åt och var social i några timmar. sedan när vi kom tillbaka till hybo blev det lite film och så. somnade till filmen 2012, så jag vet inte hur den slutade. idag har de varit skola. suuuuuck så jävla mycket. urk..

ikväll. kanske första gången på pace (?) ah ja vet inte alls.
urk på det också. urk på allt nästan. känn in dagens humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0