Dag 03 - MINA FÖRÄLDRAR

Måste först och främst få säga att jag älskar mina "päron" oerhört mycket.
Vi börjar med pappa som jag bor med då. Han heter Christer och jobbar som polis i lilla Ljusdal.
har inte bott här hela sitt liv. Träffade mamma i uppsala om ja inte har allt för fel? haha Iallafall
så jobbade min mamma, Kristina Svärd, men namnger sig själv mer som Tina, som städerska på
pappas jobb och de var väl så dom träffade varandra. Numera jobbar mamma som kokerska eller
vad man nu än säger, hehehehehe :) då dom träffades hade iaf pappa redan en son från ett tidigare
förhållande, som då är min halvbror! Mamma och Pappa fick iaf tvillingar -86 och år -91 kom jag till
världen. Efter cirka ett år separerade dom, men förblev goda vänner. Idag bor min mamma nere i skåne
dit hon flyttade på grund av kärleken. Visst är det svårt att inte få träffa mamma lika mycket, men hon
förde en massa andra underbara människor in i våra liv, och det uppskattas absolut till 1000.



mer än så ska jag nog inte nämna.
än en gång. älskar dom mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0