Dag 06 - Min dag

Började dagen som vanligt, gick upp och kikade på jims värd. Ni förstår, jag har faktiskt börjat vaknat runt nio nu för tiden. inte 6-7 riktigt. Sedan fick jag sånt där ryck igen, städade hela huset, eftersom det är första advent i helgen. ja, och efter de kan jag ju inte påstå att jag gjorde så mycket. Klockan 4 åkte jag ner på dollar och köpte lite ljus bland annat. mötte upp anna där och hon följde sedan hem med mig hem och käkade, vi kikade på uppdrag granskning.
http://svtplay.se/v/2237978/uppdrag_granskning/del_12_av_16__vard_utan_granser?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2245530/sb,p103536,1,f,-1

Helt jävla sinnes. lider verkligen med hennes sambo och familj.
usch säger jag bara. att sådant händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0