Dag 07 - Min bästa vän(ner)

Annis kalaspannis.

Min bästa vän sedan barndomen. Dock gled vi isär denna sommar en sväng,
men det kanske var nyttigt för oss så vi båda fick växa på olika håll. Men nu
är vi tillbaka till de gamla och de känns ju awesome. Hon har alltid funnits där för
mig och det uppskattar jag till tusen. Hon är ju som sagt min andra halva. <3

Sandri häst.

Också en vän sedan barndomen. dock tappade jag kontakten med henne när högstadiet
började och jag träffade henne kanske ett fåtal gånger på ett år. Men denna sommar fick
vi tillbaka kontakten helt och jag umgås med henne  några gånger i veckan. Hon är som en
syster, vi har väldigt olika åsikter samtidigt som vi är väldigt lika. Men hon förstår mig. <3
¨
Sedan har jag såklart många bra vänner också. Men dessa två får en speciel plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0