Dag 08 - Ett ögonblick

Men dra mig baklänges vad svårt.....................
jag som knappt har nå minne, men ja tar de anna påminde mig om nu.

Om man ska ta allt från början så var det då jag, Anna och Sarah skulle åka på roadtrip till Göteborg. Vi började kolla vilken väg som skulle vara bäst till vretstorp där vi skulle stanna över natten hos min mormor. Och det vi kom fram till att inte ta sala vägen, för det blev en omväg.

iaf.. så fick vi låna en gps av syster och svåger och en av en kompis. Ja man läre ju vara på en säkra sidan när man ger sig ut på vägarna.

Dagen vi åkte så satt vi och lekte en massa bil-lekar för att få tiden att gå och vi skratta och hade oss men när jag svängt in på en väg känns det inte rätt. Vägen känns väldigt liten och så. Så jag ringer mamma och är skit irriterad och frågar vart vi är, och hur ska hon veta som sitter typ sådär 50 mil från oss. Så jag vänder och vad ser vi inte, jo en stooooor jävla skylt där det står: SALA!

vi kollade på varandra och frågade om det här var ett skämt. är vi verkligen i sala?
vi vände igen eftersom gps'en sa åt oss att göra de så vi körde in på den lilla vägen igen. Men tänkte,
ne va fan, vi läre åka till sala skylten igen. Så jag ringer mamma och hon får berätta en vägbeskrivning till örebro osv...

Hahaha., jag bara undrar. Hur hamnade vi där?
vi var helt uppe i våra lekar att jag inte ens tänkte på vart jag körde..
men en rolig händelse att bära med sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0