" men saken är ju den att....."

Känner att huvudet lätt börjar komma tillbaka till sitt rätta jag. Eller ska man säga bihålorna!? Det är ju faktistk huvudet det gör ont i, typ. Därimot har jag hosta, och varning varning för känsliga läsare, men ja hostar upp äckliga saker som gör att ja för dålig andedräkt efteråt. jävligt fräsht liksom. Det är sådan där hosta som gör så att man nästan kräks. den hemskaste hostan. krossa era fingrar att det släpper snart. Känns inte som att jag varit frisk på sisådär en måndag, känns helt klart rätt förjävligt.

Anyway.. Det blev lite Smala Sussie med Sandra och Micke ikväll. Lite popcorn och cola på det så var ju kvällen helt fullbordad, oj glömde hjärtan. Måste ju erkänna att filmen blir roligare med åren. Visserligen har jag fått dåligare humor, eller kanske roligare, men man ser nog filmen ur ett annat perspektiv. you know?

ska bara säga; TOLD YA, ANNA!
Jag varnade henne för att det var terrorister i storbritanien, men nej nej, det skulle hon inte alls lyssna på, hon lyssnar faktiskt aldrig på mig när det gäller sådana där saker, eller kanske i huvudtaget. dont know. not suprised anyway. Men iallafall hoppas ja att den där terrormannen försvinner från deras bakgård och lämnar mina flickor ifred för jag vill ju att dom ska komma hem helskinade. hugs till er.

fan vad tråkigt med långa inlägg och noll bilder.
tråkig blogg ja har eller what? jävla engelska ord att komma in i typ varje mening.
what to do liksom!? :D

sleep tight !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0