learning to fly

igår började dagen med att jag fick sitta i ett tåg i stockholm som skulle gå från stationen
13.58. Istället kom vi iväg cirka 15.30. Så jag satt och kollade på greys hur länge som helst.
fick lite sittsår och så, men klagar inte så mycket eftersom det visade sig att jag slapp
en sittkamrat på hela resan. När jag kom hem åt jag och sedan bestämde jag mig för att
åka till Sofie och Henrik en sväng, där även Peter var. Henrik kände sig extra bussugen och
tyckte att han och jag skulle ta en brottningsmatch, dock mot min vilja. Och ja, det var ju
jag som fick lida :)

Cruising idag och regnet vräker ner, vilket betyder att det troligen inte kommer vara så mycket
bilar om det inte slutar. Men samtidigt... jag går ju inte ut för att kolla på bilar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0