Alla behöver ett ego

Ska nu testa på mig tidsinställd inlägg för första gången. Jag vet inte ens hur man gör!?
Har nu märkt att det är en jävla hög med "egobilder" på min blogg. Men det är ju så
enkelt att ta en liten bild på sig själv när man har kamera på datorn och inte har någon
annan bild till inlägget. Jag tycker ju att mina inlägg kan bli så oerhört tgråkiga att läsa utan
en liten bild som lyser upp lite. Tänk er min blogg utan nå bilder alls? Jag ger alltså med andra
ord inte upp egobilderna. Dessutom, vem gillar inte att fula sig framför kamera då och då?
(i mitt fall, varje dag.... )
ALLA, så pröva er inte på att säga att ni inte göra det för det biter inte på mig ;)

Ja, ni kanske märker att jag är trött för jag är bra på att svamla då.
och när jag är trött kan jag bara skriva och skriva och skriva och jag inser
inte själv hur mycket skit jag skriver.. så för er skull ska jag nog sluta skriva....nu :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0