Σ 'αγαπώ

Jag må ju säga att jag har världen bästa mamma <3
har precis pratat om min jobbiga dag och det känns bra att ha
hennes stöd hur jag än bestämmer mig för att göra.
Det känns sjukt jobbigt att vara i den här sitsen. Ett jävla beslut.

Ikväll ska ja prata med anna, ja känner verkligen för att
höra henne röst och få prata ut om hur jag känner och tänker
och eftersom hon är min andra halva vet jag att hon förstår.
usch vad jag saknar henne.

Idag vill ja ge extra mycket kärlek till just dessa två.
min mamma och min anna. ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: anna

KÄRLEK TILL DIG VÄNNEN.

Jag kommer alltid att finnas här för dig.

<3

2011-05-03 @ 08:57:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0