högskolor

Insåg verkligen idag att jag vill läsa på högskola. Det är liksom det som känns prio 1 just nu.
så jag har faktiskt sökt högskolor lite överallt i landet:

- Kristianstad
- Lund
- Uppsala
- Gävle
- Östersund

Funderar på att söka i stockholm också. Ska prata lite med Anna ikväll
så får vi se vad jag gör helt enkelt. Sammanlagt har jag sökt 10 olika program
( eller vissa är ju lika program, men på olika skolor ) JAG VILL PLUGGA!!!!
Känns skit konstigt att säga det, men känner verkligen för det!!
Hittade även ett program som lät jätteintressant som jag inte sett förut!
Men vi får se om jag ens kommer in på något!! Känns rätt hopplöst eftersom
jag inte gjort högskoleprovet. Om jag inte kommer in känns det som att jag
inte riktigt vet vad jag ska göra!? Kommer känna mig vilsen då. BLÄ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0