Nike air Max

Usch.
Jag får sådan ångest när jag köper något dyrt.
En liten vara för så mycket pengar. 
Jag har alltid varit väldigt ekonomisk av mig men har på sistone köpt en hel del från nätet. Nu är det köpstopp!!
Eller ja..  Vi ska ju visst till Sundsvall på söndag på bikinijakt till greklandsresan som sker i maj. 
MEN EFTER DET!

Dessa godingar är vad jag beställt denna gång. 
Jag måste intala mig själv att jag köper dom av rätt anledningar, till exempel är det snygga skor som ändå är bra för både knän och rygg. Jag har alltid haft problem med ryggen då jag gått lite extra länge på stan och liknande. 
Dessutom kan ja inte tycka att man kan få för många "träningsskor", för let's be honest, det är jäkligt bra att gå i sådana skor, till träning som till vardags. 


Nu är det bara att vänta och se om dom lever upp till förväntningarna :)

Ni hittar dom här om ni är sugna: http://www.footish.se/sneakers/nike-air-max-1-comfort-premium-tape-wmns-3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0