A special place in My heart

           
Denna vecka har varit fylld med sorg och kärlek. 
Det är familjen som har varit i fokus och man har fått tänkt en hel del. Man har märkt mycket vilka som finns där när man verkligen behöver dom. 
Det betyder oerhört mycket att ni visat ert stöd, det värmer verkligen. 

Bilden till vänster är från fina bonuspappas begravning, det är bland de värsta jag varit med om och nu är nästa steg att bearbeta detta och komma ihåg honom för den underbara människan han var! <3 Begravningen var väldigt fin:) 
Bilden till höger är väldigt gamla bilder på barnhögen. Jag är rädd att Sofie kommer ge mig surögat efter det här men det får jag ta helt enkelt! Jag menar, där sitter jag med en stor vanlig t-tröja, kvinnligt! 

           
Bonussyser Amanda har en hund som är den mysigaste någonsin. Hon är dock helt jvla galen när det handlar om pinnar. Ni kanske ser Hennes mördaransikte i bilden här ovan. Men annars så <3
Det är blandade känslor inför morgondagens hemresa. Kommer sakna ihjäl mig efter mamma och alla här nere när vi åker hem medan jag just nu saknar sambon och Anna, Som varit ett enormt stöd hemifrån. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0