Time for a changes

Idag började jag och Kristian
Våra nya liv. Kommer nog vara långa dagar dessa två veckor men de känns som att de kan vara värt det. Rensa kroppen och starta om på nytt efter det
Är målet. Så idag har jag haft de biverkningar man kan få, vilket är illamående och muntorrhet. Ingen irritation än så länge iaf. Har känt mig lite småbakis kan man säga. Och hur Mycket jag än varit emot "dieter" har jag nu kommit in i en svacka och måste få en kickstart därav startade vi med nutrilettdieten. 

Tog den tråkigaste promenadrundan med axo idag. Men eftersom att
Idag är början på de bättre, varför inte välja att gå runt den eviga sjön. 

DAGS ATT FÅ  DISCIPLIN
PÅ SIG SJÄLV IGEN KANSKE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0