Vecka tjugofyra

Hej och hå vad tiden bara rinner i väg.
Vi har haft en väldigt lugn påsk, dels har jag varit sjuk igen, andra gången på Ca en månad. Har fått väldigt dåligt immunförsvar efter ja blev Prego.. På torsdag åker vi ner till mamma, inte Kristian, men jag Sofie Lilly Robin Linnea Jessika och Roy åker. Och på torsdag går jag in i en ny vecka, vecka 25! Har ca 1 1/2 månad kvar Att jobba innan ja går på ledighet innan det är dags för killen att titta ut. Har jag sagt det förresten att jag fått fast tjänst i kommunen, kom ju skapligt lagomt må ja säga, tummarna upp för de! 



Han växer så de knakar den lilla krabaten. Han sparkar och det är den bästa känslan som finns. Han ligger så pass att jag ser på magen när han sparkar nu, vilket är sjukt coolt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0