December, 12

Idag
har jag varit i skolan, bussen var en kvar försenad så vi
kom nästan prick till luciatåget, när det var klart var de lussefika:D
sedan har dagen rullat på. hade foto i 1½ timme högst och sedan
på textektionen meddelande bara Ulf någonting och sedan fick vi gå.
Jag, Anna, mimmi, Magnus och Hanna stannade dock kvar.
Anna och Mimmi försvann iväg till bibblan medan jag hanna och magnus
satt kvar inne i klassrummet och jag fick hjälpa mange med hans hemsida.
vilka problem vi hade kan jag säga, men det löste sig iallafall.
Sedan erbjöd Magnus att skjutsa hem oss, generöst av han.
mycket skratt på vägen hem, magnus har en otroligt fin julgran i bilen - & den lyser.
Hanna fick knappt plats och sedan visade det sig att jag var den som knappt fick plats.
Efter några minuter var vi hemma och här sitter ja nyduschad och redo för att föna mitt hår.

ikväll
Ner till Anna och äta hemmalagad pizza med hon och Sarah.
se idol ( såklart ) och proppa i oss bland annat ostkrokar.
resten av kvällen är så vitt som jag vet oplanerad.

Imorgon
ser inte ut som att jag har planerat in någonting då.
Jo förutom att åka ner på hannas och kika om det möjligtvis
finns en nyårsklänning, en billig, hittar jag ingen nöjer
jag mig med den som hänger i garderoben.

söndag
som det brukar. ingenting.
vila och se andra avenyn brukar det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0