December, 19

upd. ( jag tog bort det gamla inlägget, tyckte det tog plats hihi )
ja. ingen nytta har jag gjort denna dagen. Pappa och farmor är nere och handlar nu.
I morgon ska vi på dollar och handla pepparkaksformar för på söndag kommer
Jonas och Jonna hit och bakar pepparkakor :) länge sedan jag träffade jonna nu.
trist om ni frågar mig, så det ska bli roligt att träffa jäntan igen (:
Så, ikväll trodde jag att jag skulle dö iallafall, men då skrev Micke att om jag höll
på att dö skulle han hämta upp mig, så han skulle höra av sig ikväll iallafall :)
så lite liv kanske det ändå blir. - jag slipper dö.
Idag var sofie tokig. Hon var här på lunch och jag sa till farmor att hon skulle säga till
mig när soffan gått så jag kunde visa henne en "hemlighet", julklapp alltså.
Efter det sprang sofie in i mitt rum och jag fick hålla henne i ett koppel ungefär.
Hon är crazy min syster. ha ha. fick iallafall ett gott skratt här på eftermiddagen.

Inga speciella planer för jullovet har jag. Träffa sandra någon dag iallfall.
även jonna igen, det ska jag se till :) Sedan shoppa med syster då.
sedan har jag tänkt att åka hem till soffipropp och spendera en kväll där
om hon har lust att busa med mig :D Jag tror jag inte har mysit framför
tven med henne på år och dar. så vad sägs sistäääär' ?:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så nyfiken var jag ju inte =) hahaha. Ja det låter som en bra idé..syrran=D haha

2008-12-19 @ 18:33:57
Postat av: Sofie

Jaja du kanske förstod att det förra inlägget var ifrån mig...kanske ska skriva det =)

2008-12-19 @ 18:34:38
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh så trevligt...det har inte jag gjort med din =) ...inte en enda faktiskt =D

2008-12-19 @ 23:23:35
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0