December, 20 x2

ah, men jonna, vilke luring hon är.
bakplanerna är ändrade. inga sura miner för det för det blir ändå av i morgon.
dem kommer på dagen istället ;d Idag hittade jag en julklapp till en viss person
som jag har slagit in väldigt finuligt. ja, det är nog inte många som slår in sina
julkappar på det viset faktiskt, men ja kände att det behövde inte vara perfekt
och det skulle bli lite roligt med ett sådant paket under granen så får alla
gå och fundera på vad det är som är inuti ;D haha
nu kollar jag titt som tätt på dansbandskampen med pappa och farmor.
sedan är det svenne svenne halv tio men ja har inte sett de tidigare
avsnitten så jag väntar med att se dem på datan, vilket jag inte orkar nu.
känns som att det blir en tidig kväll ikväll. har varit en massa "shoppande"
idag så jag känner mig rätt trött faktiskt. Hur roligt är det inte att gå på dollar då?
Jag hittade en massa roliga pepparkaksformar och man kan kolla där i evigheter.
Allt är så billigt så det är jätteroligt att vara där tycker jag :D ha ha
Nu längtar jag lite till julafton då alla är samlade. Kommer sakna mamma och dem
bara, alltid är det någon som inte är där. Visst är det trist?

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja det är trist det...

2008-12-20 @ 21:03:44
URL: http://sofiehultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0