December, O9

Idag for vi till forsa folkhögskola för att kika på en föreläsning, fotografen som höll i det heter Anders Petersen, var där till tolv och sedan åkte vi hem med halv ett bussen cirka. Vi höll på att dö av hunger så när vi kom hem skjutsade Mange hem oss också åt vi korv och makaroner hos anna och sedan såg vi på andra avenyn.  Efter det ringde Sandra mig så jag har till och med hunnit träffa henne idag. Det blev en massa snack. och världens fulaste sak hände.
hon skulle säga : aah , till mig och : shyy, till katten. Och istället blev det.
- schyy ( väldigt långt till mig )
- AAAH ( vända huvudet och skrek ut ur rummet )
otroligt fult, tror vi skratta i flera timmar, överdrivet men cirkus ;)


Anders Petersen

   
mina färdkamrater:D


Sandra, en lek-kamrat :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0