16 / 11 -08

vi kollade på Patrik 1,5 igår. Och den var bra :D
Nu har jag nyss kollat på 'nu är det jul igen' , julfilmer är så mysiga.
Idag kommer Syster och Henrik hit och äter, var ett tag sedan jag såg dem nu..
--
Ännu en veckas praktik, som spenderas på skolan, vi ska leta praktikplats till våren redan nu.
så man är säker på att man har något, men det glöms bort :s
jag vill inte ha vanliga skoldagar, är det någnting jag inte gillar så är det de ..

hur som helst, någon som har ett tips på en bra film?
söndagar skulle man kunna spy på, eftersom det finns så lite att göra.


Kommentarer
Postat av: christopher

se på filmen alvin and the chipmunks, jättegullig och rolig film-

2008-11-16 @ 17:09:12
URL: http://christopherengman.blogg.se/
Postat av: Anonym

men se space chimps då, den är också bra.

2008-11-17 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0