jag har min plan

Jag kan inte påstå att det var något nytt att bli dumförklarad av Henrik Måchtens ( Henrik Eriksson som hans namn förut var, för er som ej vet att han bytt. Nu vet ni ) Varje gång jag hälsar på syster så kommer Henrik med något dumt att säga.
Och alltid får jag höra hur dålig jag är på svenska, eftersom jag skriver lite tokigt här på bloggen. perfektionist Henrik!!! haha.

Valborg är i morgon. yes, säger jag för det kommer bli toppenkul.
vi ska grilla hos sarah. Vi blir iallafall ett par stycken vilken ska
bli jätte roligt tycker jag, och äntligen slipper jag vinet för en
gångs skull !

Nå Henrik, har jag klarat mig bra eller har du hittat något fel
som du har lust att klaga på ? :O hahahaha :D

förresten så ligger Svennebanan på topplistan. ha ha ha ha ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0