one night, a fun one!

igår var det en ovanlig kväll. Runt nio ringde Mikael och ville ha skjuts till Bollnäs. Så jag, Anna och sarah klämde in oss i bilen, eller dem snarare klämde in sig i bilen eftersom jag hade hela förarsätet för mig själv. Väl i bollnäs hoppade alla av vid tranan och vi tre var kvar själv i bilen. Då fick vi åka runt i bollnäs själv :o hahaha. Väntade tills tranan stängde vilket var vid ett och sedan blev det max och en jävla massa sull i Arbrå !! Men hem kom vi men klockan var ca 03.00. Dock så somnade vi inte då utan vi gjorde popcorn och låg och pratade, eller Anna och Sarah pratade och jag var så trött så jag skrattade till när dem sa någonting som roade mig hahah. så ungefär en sådär två timmars sömn har man fått i natt. Så jag kan påstå att jag är grymt trött nu men samtidigt väldigt flummig och glad:b men det blir att sova middag när man kommer hem skulle jag tro.. Löw har sagt ett antal gånger att vi är typ kokko liksom eftersom vi blir som vi blir när vi äör trötta.  Har även fått en grymt bra låååååt. En låt som vi letade efter på varenda jäkla skiva han hade men hittade inte, men när dem kom och hämtade bilen nyss hittade dem den på en gång :o GRYMT !

Det var min Onsdagskväll. skoj kul roligt;  hej hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0