solen gillar påsk (Y)

Fredag; ja, den kvällen var grym !  cp mycket folk på stadt vilket va lite jobbigt ibland men mkt roligt också. Byz kom dit och man dog för det va så varmt, men dem va mycket bra faktiskt. vi trallade ut därifrån vid halv 2 så vi kunde få våra jackor och när vi kom ut mådde sarah så dåligt så hon for hem hon. Jag och Anna trallade vidare mot en efterfest men kom snabbt på att vi var hungriga och ville till zekegrillen, och zeketurken har blivit påkörd .. haha ! Men hans fru eller nå stod där så vi fick våran mat, sedan var det ett himla tjabb om vart jonas och anna skulle sova. Klockan han bli tre. Tillslut skjutsade rickard hem dem så jag fick stå själv på Ljusdal och med min rädsla va ju de skitkul:o men han kom tillbaka och hämtade upp mig och efter en stund så skjutsade han hem mig också :) himla rajtantajtan kväll ! g r y m t ,

Lördag; Anna och jag sov igenom hela den dagen ungefär. Kollade på O.C eller snarare "kollade". Sedan bestämde jag mig för att jag kunde köra bil ikväll för vi orkade nog inte dricka, så jag lånade bror daniels bil och körde runt på honom överallt och ingenstans. Var även social med annat folk. Vid tolv kom annas bakfylla och hon mådde illa som en tok, min huvudvärk kom lite innan men vi båda kände oss trötta så vi åkte hem och strax efter jag lagt mig i sängen somnade jag !
så förlåt ni som ville ha skjuts men ja låg halvt död i min säng då heheheh !

Idag; syskonen kommer på påskmat. äckligt. men pappa skulle göra någonting annat också så jag får någonting i magen! tack och lov för de :b Solen skiner och en promenad skulle kanske inte sitta helt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0