mestadels gräsligt

idag har anna jag och varit ner på byn och gjort lite ärenden. Köpte presenter till födelsedagsbarnen bland annat =) vi åt lunch också, sallad som passade perfekt i värmen. När vi kom hem kollade vi på harry potter, jag säger bara: VA? vi fattade inte ens vad filmen handlade om, hade den ens någon handling? kanske kan vara för att texten hakade upp sig i mitten av filmen också men hallå? ingenting hände, någonsing.......

sedan så kollade vi på tv4.se och på idolsidan, vi kikade på där personer hade skickat in egna videos där dem sjöng. vad i hela friden tänker vissa med? dem skriver   " är en sprallig tjej som älskar att sjung", jag älskar också att sjunga men det betyder inte att jag är bra för det ? Iaf så hittade vi ett bekant ansikte, vi visste ju inte att han kunde sjunga,

ta en titt själv:
( jag la ut en video här men den verkar inte vilja synas? kolla länken ist )

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1083404&selId=1.924474&currPage=0

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0