spring breakdown

Varför är det alltid så att när man vaknar är man fortfarande slö efter en hel natt vila? Man tycker ju att man borde vara pigg då eftersom man sovit hela natten ( dock vaknade jag några gånger av att mina drömmar var konstiga )

Jag la mig iallafall och kikade på film för ca 2 timmar sen och kikade på filmen: Spring breakdown, en smårolig komedi !

Handling: Gayle, Becky och Judi är tre bästa väninnor i trettioårsåldern, som länge närt drömmar om att briljera och betraktas med avund av andra. Tyvärr har de fortfarande inte lyckats växa ur nördstämpeln. När Becky får förfrågan om att inofficiellt hålla ett öga på chefens dotter Ashley under den årliga studenturladdningen, "Spring Break", bestämmer sig väninnorna för att omvandla sina sorgligt otrendiga liv till partyliv i bikini. Efter ölfester, skumdiscon och andra studentikosa festligheter, lär de sig istället att de kanske ändå trivs bättre med att sticka ut än att passa in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0