storstädat = klar

nu har jag varit duktigt. vaknade klockan elva av smått panik. har ett helt ostädat hus och pappa kan komma när som helst. jag ringde pappa och frågade när han skulle komma och han sa att han bra hade cirka 2 timmar kvar !! upp och hoppa. tog ut alla mattorna och bärjade dammsuga, skurade golven och plockade ihop på baksidan. Sedan skjutsade jag hem jonas och därefter anna, gick hem och diskade upp det som låg i hon och sedan var jag så gott som klar. När jag ställde sista glaset i diskstället rullar pappa in med bilen på gården. vilken tajming !

snart kommer anna och vi se film.
jag kommer troligen somna eftersom jag fått drygt 4 timmars sömn, snark !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0