tidsfördriv

Då har man fått denna dag att gå också. Anna och jag vaknade runt halv elva, anna kutade upp och morgonkissade, vi vaknar nästan alltid av att vi håller på och kissar på oss. konstigt. iaf så klev vi upp och gjorde makaroner och korv som brunch också. eftersom klockan han bli halv tolv innan vi åt. sedan väntade vi på att sanne skulle komma för vi skulle ner och köpa hårfärg, anna skulle boka körlektioner och vi skulle fika. dock tog hon sådan tid så anna och jag gick ner istället, så man har fått en liten promenad idag, kan ju behövas om man säger så...  sanne var inte klar förrän tre. då han jag och anna ändra oss, så vi köpte hem en kycklingsallad istället, och nu färgar anna håret på sanne.

ikväll vet ja inte om vi kommer få sällskap av martin mfl. vi tänkte se skräckfilm och sanne vågar inte se med bara anna och mig (?) tror det är av en annan anlending hon vill ha hit dem :D haahha ;);)

så för tillfället har jag smått tråkigt.
har även gjort om frida's bloggdesgin vilket ja har glömt säga =)
idag frågade även Emma om jag ville göra en desgin åt henne också.
och visst kan jag de liksom, som en liten hobby har det blivit haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0