Januari 18 : hola, hej. hallo.

Jag har totalt glömt bort min blogg.
festade lite smått i fredags hemma hos stefan, där var det trevligt.
igår åkte vi till Johan Eklund och det var meningen att vi skulle
festa men det bara blev att vi sket i det. Men jag har inte haft långtråkigt
denna helg iallafall:) Vi åt även bakad potatis hemms hos Sarah igår,
det var mumms :D Nu snart är det dags att se på bröllopsduellen..
I Morgon börjar den nya veckan, den nya veckan med det nya schemat.
jag vill inte. hata skolan. usch.

För övrigt längtar ja till Mars.
Drar nog till Gävle en vecka med Anna också, till sarah.
sedan mamma en vecka.
komma bort från skithålan, någonting som behövs.
tick tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0