Efterlängtat

Usch vilket surr det har varit med telefon-väljandet. Först lutade det starkt åt samsungen som jag visade i förra inlägget men sedan när mamma kollade tyckte hon en Iphone, och när hon började berätta om kostnaderna höll jag med henne skarpt. Men eftersom varken jag eller mamma är några experter så har vi skrivit till kundtjänst lite frågor om hur kostanderna kommer bli eftersom det var lite oklart på sidan ( som på alla sidor dock ) Men kommer kostnaderna bli som vi räknat ut kommer jag troligen beställa en Iphone i morgon.  Har dock aldrig haft abonnemang förut, så det blir något nytt. Men eftersom halebop är rätt bra kommer det nog inte bli så dyrt som de var förr i tiden (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0