hästveda

jag tycker att det är tråkigt att skriva blogg när jag inte får lägga in bilder. Dock så får jag ju lägga in bilder men ja vill inte överbelasta sofie och henriks dator med alla de blider som tagits. Så jag antar att ett bildinlägg kommer komma så fort jag kommer hem.

Söndag
: då kom jag på eftermiddagen så det var bara att ta det lugnt, spela biljard ( som dem gått och köpt ) och vara allmänt social. Var mycket blyg mot malcom ( en engelsman, en vän till anki och mamma ). Eftersom jag inte är sådär jättebra på engelska var det rätt pinsamt, men han förstå fastän man säger fel och han har full förståelse. Jag får ju träna på min fruktansvärda engelska också.. haha. och som pelle sa, man tänker engelska ibland också:o man blir så van.

Måndag:
Danmark time. dock hade jag en himla magvärk, men jag stod ut iallafall. köpte en spritflaska åt anna och en åt mig. Åt en jättegod lunch där också. kom hem runt sex(?) sedan blev det mat, vara social och sova.

Tisdag:
Hässleholm time. åkte in och köpte lite cider eftersom dem inte har nå cider i danmark (!!). hittade även en klänning som jag velat haft ett tag, jippi ! och en bh på rea. alltid bra med underkläder på rea. visst anna ?;) rea är bra. hahaha. Mot kvällen kom Jessica och Jon och då blev det en massa prat och sådant ute på "altanen".

Onsdag: dagen är ju inte slut men vi har varit på marknad och jag hittade en vattenpipa som jag och anna delar på, dem vet hur man prutar. Och jag behövde inte ens säga ett ord haha. jättebra tycker jag. lite smått fest ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0