anna är en 'sopa'

de kvällar som man inte planerar brukar alltid bli bäst.
har haft en bra kväll ikväll med Anna, robert och robin.
skjutsade först jonas, markus och robin p till torön.
sedan umgicks vi med de andra två liven, åkte bland annat hem
till fobba och lekte med hans katt "snusen" som för övrigt inte var
så leksugen. dock så höll han fast i snöret så han drogs med när
anna gick, hua vad jag skrattade, mobilen kom upp för sen så ingen film
fick jag på det och katten vägrade göra om det.

tänkte bara berätta att alla, och då menar jag precis alla, repekterar mig :D
iallafall alla killar hahahhah. ingen vågar göra någonting på mig,
och om tillochmed patrik larsson respektar mig då är det nå lurt sa robert.
så det blev anna som åkte i soptunnan.
Robin försökte brotta ner mig ett tag men när jag började krama honom istället
så lät han bli. vilket knep va :D mysiga killar det där. bra sällskap =)))

bilderna kanske inte blev någon höjdare men here you are.


Kommentarer
Postat av: Anna

En vacker dag Malin är det din tur! ;) Jag lovar!

2009-06-06 @ 11:13:08
URL: http://annafurustrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0