ett fungerande team

Bara för att jag hade sovmorgon skulle jag  såklart vakna sju !
Klockan elva åkte jag till skolan, mina modeller anlände efter som..
och inte förrän vid 1 kom plåtnigen igång pågrund av allt smink som skulle
på in kvinnliga modell, Frida Brytzer, som btw är supersnygg och fastnar hur
bra som helst på kort, jag ska absolut ha henne som modell igen för hon
var en lätt människa att sammarbeta med, hur kul som helst. Robin var min
manliga modell och var och rolig att plåta, är nöjd med mina kort så jag
hoppas att min lärare också kommer bli det.

Hanna märkte ett hål i själva pappret..  vad ska vi göra tänkte vi? Ralf kommer ju bli tokig om han ser det.  Lösning blev att vi klippte av det från där det var hål, vilket var en ganska lång in bit på pappret. och sedan rullade vi upp det som att allt var som vanligt. Sedan kom det andra problemet,.. vart tusan skulle vi göra av den biten som vi klippt bort? så vi släpade ut skiten och försökte få in den i hannas bil för vi kunde ju inte lämna den däär... Här kommer en bild hur det såg ut..

 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken snygg bild!

2009-05-15 @ 07:52:13
URL: http://sofiehultin.blogg.se/
Postat av: Jag aka. Malin Hultin

sv: soffan !

och ändå var det där bara någon jag tog medan vi tänkte ut pose-idéer :b hehehe

2009-05-15 @ 16:46:38
URL: http://malinhultin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0