soligor dot dot dot

- först och främst tänkte jag tacka min mamma som fyllde på min telefon igår:)
världsbra är hon !

- idag efter middagen följde jag med Anna m. famlij till järvsö, eller till  "kramstjärt", ungefär så hettte det iallafall, Anna skulle vara barnvakt åt John så jag följde med jag också. Vi var nere vid en brygga och det var ett jättemysigt ställe att vara på, på sommarna, dock lite för mycket knott. fick ett myggbett på kinden, hallå ?  :o

John: får jag vara med att kasta sten?
några småpojkar: ne
John: jag får visst vara med

jag bröt ut i skratt för han är så rolig.
en kaxig liten söt unge ha ha ha ha.

En sport som jag inte förstår mig på är golf..
vad är meningen med det? jag fattar inte hur det går till.
slå en boll som försvinner långt åt fanders och sedan gå
flera mil för att skjuta den ännu längre bort.
äääh. golf och jag har inte fått rätt kotakt med varanda.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0