www.efterfesten.com

hemma från jobbet, nu sitter man och gör sådant "afterwork" = redigera bilder.
gick in med bananen (sanne) och jessika på stadt, vid elva var det rätt mycket folk
och det kom mer och mer efter som.. kort blev det väl, dock så var det roligare
för mig att fota när jag kom till järnvägs, mer folk jag kände, jättemycket folk
jag kände faktiskt, trevligt. en massa fulla roliga personer, en kille skulle ta
kort på mig bara för att jag tog kort på alla, jaag vet tillochmed vem han är..
lite smått rolig var han :b man får såklart en hel den nej men så är det och det
får man respektera. Jocke ville ta en bild på han och mig och han gav sig inte,
så isabell fick ta en bild på oss,  och han ville att den skulle hamna på första sidan
på efterfesten och det kommer aldrig i mitt liv hända, nej nej och åter igen nej.
så han får nöja sig med att den kommer på min blogg och kanske på min bdb också.

[ hej häxnäsa och hej mitt fläsk, gud vad jag delar med mig =)))))) ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0