dagens roligaste

Som en ny människa igen nu då :)
dansen gick bra, var inte lika jobbigt som förra gången dock.
fast ja, det var jobbigt ! Har nu duschat, skickat iväg
uppgiften till sam. läraren och nu ser jag tv. känner att
jag kommer sova gott.

ja just ja. det kanske blir utgång på lördag (!!)
men lyssna, vi ska vara nykter ! haha
lite roligt att gå ut nykter och se hur andra betér sig.
Matte berka har ju fyllt åt så han ska ju ut, det lät
som att en hel hög skulle ut så här kommer anna och jag,
nykter och glad ;D

får ju inte glömma att skriva om dagens roligaste
Sanne kom till media av olika anledning och sedan sa hon
åt anna att hon skulle kolla sannes facebook, då säger hon:
"åH, jessika har fått Pö-Beter !!"
anna och jag: "PÖ-BETER???????" jätteskratt.
Ja, hon menade såklart: P(E)- BÖTER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0