suck på läxor

den som ser fram emot trean är faktiskt inte medveten
om hur mycket man får att göra på så kort tid!
Nu har jag suttit och skrivit klart min krönika, gjort samhälls"läxan"
och skrivit historian som jag för övrigt inte fattade någonting av så
det ska bli intressant och se vad han säger om den .......

på onsdag har vi prov i arbetsmiljö och säkerhet. Det är 100 frågor
som vi ska plugga in, lycka till. Sedan har vi en ganska stor foto-
uppgift som ska göras och jag har ingen idé på vad jag ska göra.
Vi har snart svenskanationella och jag fattar ingenting vad jag ska
göra inför det muntliga, skriva en pm eller vad det heter, vad är det???

det är som sagt en hög med saker att göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0