värdelöst

kattpiss, vad jag är velig av mig. för tre dagar sedan var ja så jävla taggad på att klippa kort, och då menar jag verkligen kort också! Men nu, jag vet inte. det är båda delarna. Det skulle kännas så jävla skönt och fräsch att få någonting helt nytt. Men tänkt om ja inte trivs i det? kommer må riktigt dåligt då..  Så istället har jag och Soffan tänkt på lite andra frisyrer man kanske kan göra först och sedan får jag tänka på om jag vill klippa den frisyren ja tänkte klippa först. Ja, kalla mig feg, tråkig jag vet inte allt vad jag är. Vilket ja tycker jag själv är också. Men tänk er själva, testa gör det själv om ni är så modiga ;)  Men något fränt ska det allt bli, JAPP! de kan ni räkna med. ja tänker inte gå därifrån förrän ja fått något coolt! Men kortate blir det, Sofies längd kanske? den är jättefin. Den längden jag har nu är mycket, mycket tråkig.

Nu har visst idol börjat. Tråkigt att se på det själv så jag kanske ska sätta igång en film kanske.
Älskade Bagge är tillbaka ialllafall. puss på söta honom, han är ju så go =) hahah.

annars så kommer ja inte kunna sova i natt.
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0