bingolotto är inte tantvarning

Godkväll!
Faktiskt så gillar jag oväntade saker. När sofie, henrik och mamma kom och hämtade mig så åkte vi först till mammas stuga och kikade vad som behövdes köpas. Sedna följde vi med sofie och henrik för att kika på ett hus, jättefint inomhus faktikskt. jag skulle nog trivas om jag var dem :) men sedan var det rätt dyrt också men kanske värt de. Sedan åkte vi hem till sofie och henrik, men lika fort igen åkte jag och mamma och hämtade upp robin och linn för att åka och handla. När vi var klar åkte jag och mamma hem till sofie och henrik där en massa folk var: henrik förändlar, henriks syster och hennes kar och deras son Jordan som är hur söt som helst, jag tror att han trodde att mamma och jag skulle bita han där ett tag, hehe. Nu har alla gått och vi väntar nu på att bingolotto ska börja."tantvarning" ta micke, men suck på han för det !!!! :D Ingen tantvarning här inte. Tycker faktiskt det är roligt och ännu roligare när jag får göra det med en liten del av familjen. Ännu roligare blir det ju om man vinner. Låt mig vinna 100 kr åtminstone så blir jag nöjd sen! haha.

nu ska jag vara social med mamma, sofie och henrik.
ha't gött, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0