Dags att byta telefonnummer.. ?

För några dagar sedan, tidigare i veckan tror jag det var, så ringde en pojke och sa: hej, du har skrivit ditt nummer i biologiboken. VA? tänkte jag, har jag verkligen varit SÅ dum? Jag skyller absolut på ordspråket "ung och dum".  Jag la såklart på.. idag fick jag ett tomt sms av ett okänt nummer. Jag skickade tillbaka till personen med att säga: du skickade ett tomt sms till mig. Vem är det? Till svar fick jag: du har skrivit ditt nummer i biologiboken, skulle kolla vem de va hihi. Jag menar, HALLÅ? Dock kan jag ju även skylla på att alla höll på sådär när jag gick på stenhamre, men hur nya tror dem att boken är? Det är en massa klotter i boken, och tydligen har dem inte bytt böcker sen jag gick där och då hade dem inte heller bytt böcker på flera år så de där böckerna är kanske 10 år gamla. Mitt nummer måste jag ha skrivit i sjuan eller åttan, så dum var jag inte i nian, jag måste ju få försvara mig lite här haha men är det kanske dags för mig att byta nummer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0