ett stöd gör mycket

Det är två olika saker de där med att säga och utföra. Jag är en sån person som kan säga mycket och sen blir det inte av, iallafall om saker som handlar om mig själv. Annars är jag rätt duktig tycker jag. Men den här gången har jag gett mig fan på att jag ska utföra det här.

inge mer "fredagsmys", nej. jag behöver det inte. Inte min kropp heller för den delen. Kanske dags att tänka på figuren... sedan ska jag göra mitt bästa med att åka ner och gå ett varv runt sjön varje kväll. ja, stryk under kväll för jag tänker absolut inte gå på dagen, morgonen eller någon gång när det är ljust, inte för att jag skäms, absolut inte. Men jag tycker mer om att gå när det är mörkt, ja, jag blir lite mer motivrad då. fråga mig inte varför.
jag säger inte att jag ska sluta med allt fredagsmys för gott. en ben&jerrrys en kväll får gå an. Inte varje helg, det är ett big nono! men någon gång ibland då ja känner att jag förtjänar det. Sedan kommer det ju även bli rätt mycket fest, och hur mycket kalorier innehåller inte det?...  tråkigt nog.

Men är det någon som kommer stötta mig genom det här?
eller kommer ni säga " fjanterier" ? För att jag ska sluta med fredagsmys?
Men tycker jag själv att det behövs, och jag själv inte mår bra utav det,
ska man inte bli stöttad då? Jag skulle iallafall behöva jättemycket stöd
genom allt. Vi pratade om det idag, att målet var att komma i sofie balklänning
när hon gick i nian, jag kan redan nu att det ALDRIG kommer ske eftersom hon är
en sticka och att gå ner så mycket på så kort tid är omöjligt ! Men man ska ju sträva
efter någonting !
så. stötta mig.

Kommentarer
Postat av: jonna-li

JAG STÖTTAR DIG TILL 1OO% ! Men jag vill bara säga att något slags fredagsmys måste du ha, kanske inte varje fredag men någon fredag annars blir det så svårt att hålla vad man sagt ! och du kan ha riskakor m. dip , grönsaker och dip. DÅ kan du frossa så mycket du vill :D

2009-10-18 @ 23:32:28
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/
Postat av: malin

Ja, absolut ! det kommer jag ju. Men inte varje fredag. INTE varje helg. inte ofta heller. men morötter och dipp är gött också så det kan man börja med :D



Och förresten, tack för ditt stöd :D

2009-10-19 @ 08:19:03
Postat av: Mamma Tina

Jag stöttar dig till 100%, försök att äta nyttig mat på veckorna samt ta dina promenader, så kan du unna dig något litet gott en dag på helgen. Man måste ju ha något att se fram emot oxå. Det får ju inte bli tråkigt och jobbigt och en viktig sak är att inte ställa sig på vågen varje dag utan en/vecka. Lycka till lilla gumman.

2009-10-19 @ 09:35:41
Postat av: Hännie

Jag följer gärna med och går runt sjön! det är ett big yesyes!

2009-10-19 @ 13:17:07
URL: http://deelilah.blogg.se/
Postat av: jonna-li

Man behöver inte ens ha någon våg, bara man känner att man börjar må bättre o sånt så är det mycket viktigare än vad vågen visar. För muskler väger mer än fett :)

2009-10-19 @ 16:22:24
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/
Postat av: malin

himla kul att ni stöttar =)

och jag tar gärna med mig sällskap ut !:) :)

2009-10-19 @ 17:05:01
Postat av: anna

Klart man stöttar en vän.

Säg bara till när du vill ut och gå min vän, jag följer alltid med.

2009-10-19 @ 17:15:44
Postat av: anna

Klart man stöttar en vän.

Säg till när du vill ut och gå min vän, jag följer alltid med :)

2009-10-19 @ 17:24:23
Postat av: malin

så bra, så bra =D du är ju den främsta personen jag behöver vid min sida genom detta, änni !

2009-10-19 @ 17:24:43
Postat av: Sofie

Jag stöttar dig Malle! Det här klarar du galant! =)

2009-10-19 @ 21:59:14
Postat av: Sofie

Jag stöttar dig Malle! Det här klarar du galant! =)

2009-10-19 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0