just in case

idag blev det en massa prat om halloween. Det kommer troligen vara nå på stadt och järnvägs så självklart befinner vi oss där då. Jag har redan lite planer på vad jag kan klä ut mig till. Älska att klä ut sig liksom, slippa de där "vad fan ska jag ha på mig ikväll då" och klackskor som gör ont ( dock inte mina nya, jag är i himmelriket när jag har på mig dem ) Sedan har jag redan andra planer för lovet. En sak är att jag ska fota små barn som blir sminkade. Det finns alltid en eller två stycken som gör det varje år och iår blev jag tillfrågad, blev även tillfrågad förra året men då hade jag redan planerat att åka till mamma. Pengarna jag får går till klasskassan. Så kanske vi kommer iväg någonstans. Hörde att bland annat Lowis och Hanna pratade om att vi hade fått ett jobb vi skulle få sjukt mycket pengar för. Vi tar vad vi får =)

Om ni vill marknadsföra någonting.
Ha hjälp med bland annat blogg, hemsida, affischer eller fotografering osv. finns vi här för dig.
vi har bättre priser eftersom vi inte är experter.
kontakta media isådana fall =)
tänkte bara göra reklam för det eftersom det inte är många att vi skolelever gärna hjälper till med allt möjligt.
känner mig fjantig när jag skriver sådär, men now you know !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0